CarinenStefanBom.reismee.nl

Dag 16: Van Epen naar Poeldijk.

Zoals beloofd een verslagje van de laatste dag. Niet meer dan een 'thuiskomdag'. Via de snelweg. Half 10 weg en 12 uur thuis. Inmiddels zit Carin in het gips met een gebroken middenvoetsbeentje. In Limone heeft Carin even klem gezeten tussen de koffer en de weg omdat de (stilstaande) motor op een helling kantelde. Aanvankelijk dachten we aan een kneuzing. Carin heeft de vakantie, heel stoer, uit 'gelopen'. Omdat het tóch pijnlijk bleef zijn we bij thuiskomst direct naar de huisarts gegaan en die verwees door naar het ziekenhuis voor een foto. Daar bleek dat het middenvoetsbeentje van de linker kleine teen gebroken is. En dan kom je dus in het gips thuis. We hadden er zelf al wel een beetje rekening mee gehouden. Voor Carin nu dus verplicht rust houden. Zo zie je maar: een ongeluk zit in een klein hoekje.

Al met al zijn we weer blij met de tijd die we hebben mogen hebben. Met wat we gezien hebben onderweg zijn we blij dat we weer gezond en heel thuis zijn met een heleboel mooie herinneringen. Iedereen die ons heeft gevolgd: bedankt! We hopen dat jullie een beetje mee hebben kunnen genieten. Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties! Voor wie nog op vakantie gaat: veel plezier en doe voorzichtig. Voor iedereen: liefs aan allen en tot ziens!

Marja

Sterkte voor Carin! Welkom thuiszorg