CarinenStefanBom.reismee.nl

Dag 2: Van Dahlem naar Pension Tannenheim aan de Schluchsee.

Zo… ik zit. Ik heb me geïnstalleerd op de zitbank. Een gezellige aparte kamer naast de slaapkamer. Na een lekkere douche inmiddels weer warm. Het is nu rond 20.00 uur. We hebben lang gedaan over 431 km. Maar da’s logisch als je alles binnendoor rijdt. Én logisch als je moet tanken en je precies dan even kunt schuilen voor een gigantische hoosbui . En ook logisch als je een bak koffie met ‘iets er bij wil’ in Frankrijk en je krijgt een heel menu. Ach, dan hebben we alvast warm gegeten en kunnen we het nu met een broodje af. Het koudst gemeten op de motor (ja, ja, de nieuwe Suzuki heeft een temperatuur meter aan boord) was 9 graden langs de Titisee. Carin en ik hebben afgesproken in de winter nog eens terug te komen. Dan is het vast warmer! Maar ondank dat hebben we best een mooie tocht gehad. Stukje langs de Moezel en een stuk langs de Saar. Veel plekken van herkenning waar ik met de jongens gefietst heb 4 vakanties geleden. De Eifel is leuk rijden, de Vogezen is leuk rijden, het Zwarte Woud is leuk rijden…. Uhm…het rijden is leuk. Er is meer dan genoeg te zien dus we vermaken ons prima! Hier in pension Tannenheim blijven we 2 nachtjes. Kunnen we morgen hier een beetje rondkijken. Daarna zoeken we het hoger op in Oostenrijk: Sankt Anton ‘um precise zu sein’. We houden jullie op de hoogte. De foto’s volgen.

Reacties

Reacties

Marja en Rob

Klinkt goed. Veel plezier samen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!