CarinenStefanBom.reismee.nl

Dag 6: Een beetje wandelen in de omgeving van Pietramurata.

Het is zo’n zwoele Italiaanse zomer avond als ik dit verslagje met een roodverbrande harses van een 2 uur durend wandelingetje op ons balkon zit te tikken. Het diner ‘zit er in’ en dit is wel even lekker om te doen. Vanmorgen konden we maar met moeite opstarten. Na het ontbijt zijn we gewoon weer op bed gaan liggen. Net toen we weg wilden gaan stapte het kamermeisje naar binnen. Wij, als zotte toeristen, zijn een wandeling gaan maken naar Lago di Cavedine. Lekker (warm) wandelingetje. Maar wel leuk om de omgeving een beetje te leren kennen. Ná de wandeling moesten we écht afkoelen. En dat doe je dan op je hotelkamer, want die is lekker koel. Ik ben zelfs een paar keer weggedommeld. Het zal nodig zijn denk ik dan maar. Zomaar een keer ook wat gelezen en een spelletje gedaan met Carin. Ook even contact gehad met de kids. Sander zit ook weer ‘thuis’ in Piano Porlezza, zoals hij het zelf noemde. Esther is in Zwitserland en hebben we even ‘live’ gezien via de facebook foon. Ruben bestiert thuis de boel. Dat zal hem vast lukken! Wat we morgen gaan doen is nog onbekend. We zien wel wat de dag brengt. Voor nu: Saluti a tutti. Wij nemen zo een wijntje.